Zarówno gabinety medyczne jak i kliniki medycyny estetycznej są miejscami coraz chętniej poszukiwanymi przez ludzi. Coraz chętniej dbamy o swoje zdrowie w sposób profesjonalny i coraz więcej oczekujemy od opieki medycznej- fachowego podejścia do pacjenta, możliwości szybkiego umówienia się na konsultację czy braku konieczności stania w długich kolejkach. Wychodząc naprzeciw temu zapotrzebowaniu tworzą się nowoczesne kliniki prywatne, które są w stanie kompleksowo zająć się pacjentem- i w kwestii konsultacji, diagnostyki czy nawet jeśli chodzi o wykonywanie zabiegów czy operacji. Jednakże, w jaki sposób taki nowy gabinet medyczny może się reklamować, aby mogło się o nim dowiedzieć jak najwięcej ludzi? Tutaj z pomocą przychodzi marketing medyczny, dzięki któremu osoby szukające danych lekarzy specjalistów szybko mogą dotrzeć do miejsc, w których ci przyjmują. Okazuje się, że reklama gabinetu jest niemalże konieczna i naprawdę może dać doskonałe rezultaty. Ważne jednak, aby była odpowiednio zaprojektowana.
Reklama kliniki powinna mieć zasięg lokalny
Oczywistą kwestią jest, że takie usługi medyczne zazwyczaj są świadczone stacjonarnie, najskuteczniejszą formą reklamy będzie więc kampania o zasięgu lokalnym- taka, która będzie obejmować dany powiat czy też jakieś konkretne miasto. Takie jest właśnie pozycjonowanie lokalne, czyli jedna z form marketingu internetowego. Trzeba bowiem przyznać, że bardzo wiele osób poszukuje takich usług właśnie wchodząc do sieci i wpisując tam do wyszukiwarki konkretne zapytanie. Tymczasem, pozycjonowanie strony ma na celu podniesienie pozycji strony na liście wyników wyszukiwania na wcześniej ustalone frazy kluczowe. Poznaj szczegóły pozycjonowania w Krakowie. Przeczytaj: https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-seo.
Skąd wiadomo, jaka fraza będzie odpowiednia?
Standardowo, każda usługa pozycjonowania już na etapie jej projektowania rozpoczyna się od dobrania listy słów kluczowych, na jakie strona może być promowana. Specjalista sprawdza, jakie frazy będą najbardziej pasowały do profilu działalności kliniki, na przykład pod kątem dostępnych w niej specjalistów. Następnie, słowa kluczowe są wyszukiwane według ich popularności wśród użytkowników, a więc ich miesięcznej liczby wyszukiwań. Trzeba też wziąć pod uwagę bieżące trendy czy sytuację w kraju, a także ewentualną konkurencję ze strony innych klinik, które również będą chciały w taki sposób promować swoje usługi. Po przygotowaniu wyceny każdej frazy kluczowej- czy to w modelu rozliczeń za efekty i konkretne pozycje, czy to w modelu rozliczeń abonamentowych- można zastanowić się, jak wiele słów kluczowych wybrać, a co za tym idzie- jak duża ma to być kampania reklamowa.
Najnowsze komentarze